תקנון ותנאי שימוש
לקוח יקר שלום רב, ברוכים הבאים לחנות המקוונת של "ענק התוכנה" מבית "שליו טכנולוגיות מחשוב" שירות לקוחות הוא הדבר החשוב ביותר אצלנו ולפני הכל חשוב לנו שתהיה מרוצה. יחד עם זאת, ישנם כללים ותקנות המוכתבים לנו ע"י יבואנים ויצרנים שונים. לכן, קרא תקנון זה בהקפדה יתרה. ביצוע הזמנה באתר מהווה הסכמתך המלאה לתנאים הכלולים בו ולתקנון זה.
www.ShalevSoft.co.il או "ענק התוכנה" הינו אתר מכירות אינטרנטי-אלקטרוני ליישומי תוכנה שונים, אשר מתוחזק ומנוהל על ידי "שליו טכנולוגיות מחשוב". באתר ישנו מבחר גדול של יותר מ- 100 מותגי תוכנה בינלאומיים עבור מוצרי תוכנה: מערכות הפעלה, יישומי אופיס, לומדות הדרכה, תוכנות ייעודיות, תוכנות גרפיקה, אנטי וירוסים, תוכנות אבטחה ועוד. מחירים: – רוב המוצרים בחנות מוצמדים לשערי היורו והדולר והם מתעדכנים אחת ליום על פי השער היציג שנקבע ע"י בנק ישראל באותו היום. – מוצר שנמכר בצמוד לשער חליפין יגלם בתוכו את כל העלויות הנלוות (עמלת סליקה, מע"מ, דמי משלוח ועוד), כך שבסופו של דבר מקבל מחיר סופי ומוחלט. – המוצרים המוצגים באתר כוללים מע"מ כחוק. מוצרים באתר: – חלק מן המוצרים המוצגים באתר אינם מוחזקים במלאי זמין ורובם מגיעים ללקוח הסופי על פי הזמנה בלבד באמצעות הורדה אלקטרונית. תמונות המוצרים באתר הם להמחשה בלבד. – מסיבות מובנות, לעיתים הקישור לאתר היצרן ו/או מידע נוסף ו/או מחיר המוצר אינו נכון או שאינו מעודכן, לכן הדבר היחיד הקובע הוא שם המוצר ומק"ט היצרן ובלבד שטרם ההזמנה התייעצתם עם נציג ההזמנות שלנו! – בשום אופן אין אנו מספקים אחריות על נזקים וטעויות שנגרמו לצד ג' על בסיס נתונים שגויים שנלקחו מהאתר ללא ייעוץ מקדים. – בשל אילוצים שונים של היצרנים השונים, בחלק מן המוצרים יתכנו הגבלות של הזמנת כמות מינימום בהזמנה אחת. – בשל אילוצים של חלק מן היצרנים יתכנו מצבים שבהם הצרכן יתבקש למלא טופס פרטי לקוח סופי שישלח אליו במייל חוזר ביום הרכישה או למחרת בקובץ וורד, ללא מילוי ושליחת הטופס מלא באנגלית ובקובץ וורד לא ניתן יהיה לטפל בהזמנה והיא תעוכב. אם בטעות, מסיבה כל שהיא, קיבלתם מוצר שונה ממוצר שהזמנתם, תוכלו להחזירו תוך 3 ימים מיום קבלתו – המשלוח הינו על חשבון הרוכש (במידה ומדובר במוצר פיזי). הכתובת שלנו, למכתבים ומוצרים הינו: ת.ד 177 מושב סתריה, מיקוד 7683400 לעיתים ישנן טעויות הקלדה במחיר או בתיאור המוצר, אם בהזמנתכם חלה טעות כזאת אנו נעדכן אתכם בפרטים הנכונים ותוכלו לבטל או לאשר את ההזמנה בהתאם. אנו מתנצלים מראש על טעויות שקורות, עימכם הסליחה! תנאי תשלום: בדף הקנייה תוכלו לבחור במספר צורות תשלום: כרטיס אשראי – אנו מכבדים את כל כרטיסי האשראי כולל דיינרס ואמריקן אקספרס. ניתן גם לשלם באמצעות PayPal. במקרה של תשלום בכרטיס אשראי, המוצר ישלח ללקוח עד 5 ימי עסקים מיום קבלת האישור ע"י חברת האשראי (במידה ומדובר במוצר פיזי). במוצר מסוג הורדה אלקטרונית 4-7 ימי עסקים ישירות לכתובת הדוא"ל שממנה התקבלה ההזמנה. התשלום בכרטיס אשראי כפוף לתנאי חברות האשראי השונות. תשלומים – התשלום בכרטיס אשראי יהיה בתשלום אחד אלא אם בחרתם אחרת בהתאם למצויין בדף המכירה (דף המכירה הוא הקובע). בחלק מן המוצרים ניתן לשלם עד 2 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה (תלוי במוצר), מעל 3 תשלומים ניתן לשלם בתנאי קרדיט ו/או בתוספת ריבית. ניתן למסור את פרטי כרטיס האשראי באמצעות הטלפון לנציג השירות. קרדיט – ניתן לשלם בכרטיס אשראי בתשלומים (3-18 תשלומים) בתנאי קרדיט. פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים, עבור כל הזמנה תידרשו למסור את פרטי הכרטיס מחדש. צ'ק מזומן – הצ'ק יירשם ע"ש שליו טכנולוגיות מחשוב. במקרה של תשלום בצ'ק, המוצר יישלח ללקוח רק לאחר חמישה ימי עסקים, מרגע קבלת הצ'ק במשרדנו. במידה וסוג התשלום הינו בצ'ק, התשלום יהיה בתשלום אחד לפרעון מיידי. העברה בנקאית – המוצר ישלח תוך יממה מיום קבלת התשלום בח-ן הבנק שלנו. לפרטי החשבון יש ליצור קשר. המוצר יסופק רק במידה והתשלום עבורו התקבל במלואו. האתר מאובטח בטכנולוגיית SSL ועומד בכל התקנים הנדרשים על פי תקן PCI. זמן אספקה ומשלוחים: החל מינואר 2015 רוב המחירים בחנות כוללים דמי משלוח, יתכן מאוד שבחלק מן ההזמנות של תוכנות בקופסא יגבו דמי משלוח – המשלוח הינו בדואר רשום בסך 35 ש"ח. מחיר משלוח באמצעות שליח עד בית הלקוח/בית העסק, הינו 65 ש"ח וכפוף לאיזורי המשלוח שניתן עבורם שירות בשירות המשלוחים החיצוני שלנו. מחיר המשלוח הינו להזמנה, ואינו קשור למספר הרכיבים המוזמנים. בהזמנת משלוח עד בית הלקוח/העסק, המוצרים מגיעים ע"י חברת שליחויות חיצונית או חברת דואר ישראל – תוך 72 שעות מרגע שליחתם. זמן אספקת המוצר הינו 5-14 ימי עסקים (לא כולל שבתות וחגים) תלוי במוצר, כאשר המוצר קיים במלאי אצל היבואן. במידה וההזמנה דחופה – נא ציינו זאת בהזמנה. אנו נעשה כמיטב יכולתנו לספק זאת במהרה ונודיעכם על התקדמות ההזמנה. שליו טכנולוגיות מחשוב איננה מתחייבת לזמן אספקה כאשר המוצר איננו נמצא במלאי בארץ. אם מוצר מסוים חסר במלאי, יוצע לכם מוצר חלופי, במידה ואינכם מעוניינים תוכלו לבטל את ההזמנה ללא כל התחייבות. מודגש בזאת כי שליו טכנולוגיות מחשוב לא תיתן כל פיצוי כספי או אחר על עיכוב או תקלה במועד האספקה! על פי בקשת הלקוח מראש, ביום משלוח המוצר, תוכל לקבל הודעת דואר אלקטרוני הכוללת את מספר החבילה לשם מעקב. איסוף עצמי – ניתן לאסוף את המוצר ממשרדנו בתיאום מראש. במידה והלקוח מעוניין באיסוף עצמי לא יגבה ממנו משלוח. שירות ואחריות: – האחריות הינה אחריות היבואן או היצרן. – "שליו טכנולוגיות מחשוב" ו/או "ענק התוכנה" מהווה נקודת מכירה בלבד. – תנאי האחריות והמחירים הם בכפוף לתנאיו והחלטתו של היבואן/המפיץ בארץ. – אין לנו בשום מקרה אחראיות לנזק תוצאתי או נסיבתי כלשהו, הקשורים במישרין או בעקיפין למוצר הנקנה. – תוקף האחריות חל מיום המכירה. – פגיעה פיזית, נזק פיזי או שבר גורמים לפקיעת האחריות. – הסרת מדבקת אחריות ו/או מדבקת הרישיון מאריזתו המקורית ו/או קריעתו, תבטל את האחריות מן המוצר. – שירות האחריות יבוצע רק במקרה של הצגת תעודת חשבונית/תעודת אחריות תקפה וחתומה. – אחריות החברה היא כלפי הלקוח ששמו מצוין בחשבונית ובתעודת אחריות ואינה ניתנת להעברה לצד שלישי. – האחריות לא תחול במקרה של פגיעת ברק, קצר חשמלי, שריפה, רטיבות או שימוש לא נאות במוצר. – מוצר שייבדק וימצא תקין או שנעשה בו שימוש לקוי יחויב בדמי בדיקה של 150 ₪ + מע"מ. – משלוח המוצר הפגום והחזרתו ללקוח יבוצעו על חשבון הלקוח ותחת אחריותו. – הדין החל על ההזמנות באתר הוא הדין הישראלי בלבד. ביטול הזמנה והחזרת מוצרים: החזרת מוצר תוכל להתבצע עד 14 ימים ממועד הרכישה בערכתו המלאה ובאריזתו המקורית למעט רישוי פתוח ו/או רישוי במנוי שנתי ו/או רישוי שהוזמן במיוחד ללקוח מחו"ל. החזר כספים יתבצע לפי מחיר המחירון של המוצר ביום החזרתו, ולא יהיה יותר גבוה מהסכום ששולם למעשה עבור המוצר/ים. החזר יבוצע בניכוי דמי משלוח/הובלה + 10 אחוז מערך המוצר/ים או 100 ₪ (הנמוך מביניהם) כקבוע בחוק הגנת הצרכן. במידה והרכישה בוצעה באמצעות כרטיס אשראי, כל עמלה שנגבתה או תיגבה – תקוזז גם היא מסכום הזיכוי. לא ניתן להחזיר או להחליף מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה או שכפול, שאריזתם המקורית נפתחה, אלא אם התברר שהם פגומים. לא ניתן להחזיר או להחליף מוצרים שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה, כקבוע בחוק להגנת הצרכן. חובה על הקונה להודיע למוכר על הפגם ו/או אי התאמה מיד לאחר קבלת המוצר או מיד לאחר גילוי הפגם לפי המוקדם. במקרה שהקונה משתהה – הדבר עלול לפגוע בזכותו לביטול/החלפה עד כמה שזה ניתן יהיה לביצוע כולל השבת המוצר. לא ניתן להחזיר ו/או להחליף מוצרי תוכנה, מדיה, רשיונות ומוצרי OEM אלא אם נקבע שהם פגומים. היבואן/היצרן הם הקובעים היחידים לגבי מצבו של המוצר (תקין או פגום). ביטול הזמנה טרם הפקת הרישוי ע"י הלקוח יחויב בדמי טיפול של 75 שקלים, אם קיימות הוצאות דמי משלוח ועמלות אשראי הם יתווספו לדמי הטיפול כמו גם ובנוסף ל-10% מערך המוצר/ים או 100 ₪ (הנמוך מביניהם) כקבוע בחוק הגנת הצרכן. החזרת מוצרים מעבר ל- 14 ימים או מוצרים אשר אריזתם נפתחה או נפגמה יזוכו על פי הערך היחסי ולשיקול דעתה הבלעדי של חברת שליו טכנולוגיות מחשוב. שירות לקוחות ויצירת קשר: אנו משתדלים להיות קשובים לכל קהל לקוחותינו ולהיות קשובים לצרכיהם. ניתן לקבל מענה בכל שאלה ובעיה ואף יעוץ טכני כחלק מן השירות שניתן דרכינו. הדרך המומלצת והמהירה לקבלת מענה מצוות החנות היא באמצעות הדואר האלקטרוני. כמו כן, ניתן להיעזר בנו בטלפונים : 074-7010800. לשאלות בנושא קניית מוצרים, שירות לקוחות או שאלות טכניות: info@shalevsoft.co.il למקרים דחופים או לבעיות שלא נפתרו ניתן לפנות ישירות ל: beni@shalevit.com טלפון לבירורים: 074-7010800 שירות אקסטרה בתשלום נוסף: במקרים בהם עבר זמן ניכר מרגע ההזמנה ונדרשת התערבותנו בנושאים שונים, יגבה תשלום בגין כל שעת עבודה או מקצתה באופן הבא: – לקוחות שרכשו מאיתנו מוצר תוכנה בשנה האחרונה: 177 ש"ח כולל מע"מ. – לקוחות חיצוניים שרכשו ישירות באתר היצרן: 250 ש"ח כולל מע"מ. – טכנאי מחשבים מטעמנו בהשתלטות מרחוק: 295 ש"ח כולל מע"מ. דוגמא למקרים שכיחים שדורשים את התערבותנו: שחזור רישיון, פניה דרכינו לשירות הלקוחות של היבואן/היצרן, ביצוע פעולות של טכנאי מחשבים, פתרון תקלות במחשב הלקוח וכדומה, התקנות תוכנה וכדומה. אפשרות לביצוע הזמנות: ניתן לבצע הזמנות בטלפון, בפייסבוק, בדואר אלקטרוני ודרך האתר שלנו. ניתן לבצע הזמנות באתר בכל שעות היממה, כל השנה. שעות העבודה במח' שירות הלקוחות הינו מהשעה 9:00 בבוקר ועד השעה 18:00 בערב בימים א'-ה'. לא אחת אנו עסוקים במענה טלפוני ולכן יתכן והקווים יהיו תפוסים. אנא השאירו הודעה או שילחו דוא"ל ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי, אנו מתנצלים מראש. אנו מקוים שתהיו מרוצים מהשירות ומהטיפול בהזמנתכם, נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת. צוות "ShalevSoft – ענק התוכנה"