מערכת RMM – מה זה בכלל? ומי צריך את זה?
מה זה RMM? – משמעות ויתרונות
מהו RMM (ניהול ניטור מרחוק)?
RMM זה בעצם ראשי תיבות של Remote Monitoring and Management.
זוהי פלטפורמת תוכנה המסייעת לספקי שירותים מנוהלים (MSP) לנהל את מערכות ה-IT של לקוחותיהם, גם כאשר הם לא נמצאים פיזית באתר.
הנושא חשוב במיוחד בימים אלה כאשר אנו רואים שיש יותר אנשים שעובדים מהבית וישנה עלייה מדאיגה באיומי הסייבר.
על ידי שימוש בתוכנת RMM, ספקי שירות מנוהל (MSPs) יכולים לנטר ולשלוט בפעולות ה-IT של לקוחותיהם מרחוק, ולהבטיח שהמערכות שלהם פועלות בצורה חלקה.
הבנת תוכנת RMM יכולה לעזור לספקים שלו לבחור את הפתרון המתאים לצרכים הטכנולוגיים של לקוחותיהם.
מדוע ספקי שירות מנוהל (MSPs) צריכים תוכנת RMM?
ספקי שירותים מנוהל (MSP) הם חברות צד שלישי המבטיחות שרשתות ארגוניות פועלות בצורה חלקה ללא כל הפרעות.
שוק ה-MSPs נאמד בכ-152.05 מיליארד דולר בשנת 2020 והוא צפוי להגיע ל-274.20 מיליארד דולר עד 2026 (עליה של יותר מ-80% בתוך 6 שנים).
כדי לנצל את הצמיחה הזו, MSPs חייבים לספק פתרונות יעילים ויעילים לבעיות IT.
כדי לפשט את פעולות ה-IT ולנהל רשתות לקוחות 24/7, MSPs משתמשים בתוכנת ניטור וניהול מרחוק (RMM).
תוכנות מעין אלו מבצעות אוטומציה של זרימות עבודה, מגבירה את שביעות הרצון של המשתמש ומשפרת את איכות השירות תוך הפחתת עלויות התפעול.
היתרונות של מערכת RMM
להלן מספר יתרונות מרכזיים של שימוש בתוכנת RMM:
- תוכנת RMM עוזרת ל-MSP לצמצם עלויות הקשורות לתחזוקת רשת ופתרון בעיות.
- היא מאפשרת ל-MSP להרחיב את התמיכה והאבטחה לכל המכשירים ולעמוד ב-SLAs בזמן הנדרש.
- תוכנת RMM מסייעת בהפחתת מורכבות הרשת על ידי הפעלת פונקציות שלמות ממסוף יחיד.
- היא עוזרת לבטל את חששות האבטחה ושומרת על אספקת ביצועי המחשוב בדגש על תקנים שהובטחו ללקוחות.
- היא פועלת כפתרון אמין מול מגמות טכנולוגיות משתנות והאתגרים שה-IT עשוי להציב בפני הלקוחות.
- תוכנת RMM עוזרת ל-MSP לייעל את הביצועים ולהבטיח החזר על השקעה מקסימלית (ROI).
מהן התכונות העיקריות של תוכנת RMM?
להלן מספר פונקציות ליבה של תוכנות RMM הקיימות כיום בשוק:
- מספק ראייה הוליסטית לרשתות של לקוחות.
- עוזר לתחזק מערכות לקוחות ומעדכן אותן.
- משפר את שכבת האבטחה של כל רשת לקוח כדי למנוע איומי סייבר.
- זיהוי ופריסת טלאים חסרים באופן יזום.
- עקוב אחר כל החומרה והתוכנה ברשת שלך בזמן אמת.
- פתרון בעיות, שליטה ופתרון בעיות במכשירים מרחוק.
- קבל התראות בזמן אמת ונהל תקלות ברשתות לקוחות.
- קבל תובנות מלאות על רשתות ה-IT של הלקוחות שלך.
כיצד לבחור את תוכנת RMM הנכונה עבור MSPs?
אם אתה ספק שירות מנוהל (MSP), בחירת כלי ניהול של מערכות המחשוב המתאים ביותר היא חיונית.
אתה צריך לוודא שכלי זה יכול לנטר ולנהל את כל המכשירים שלך. להלן מס' דברים שכדאי לשקול לפני שתחליטו על פתרון RMM.
פרטיות מידע
בעת שימוש בתוכנת RMM לניהול נתוני לקוחות, חיוני לתת עדיפות לפרטיות הנתונים.
זה לא רק עוזר לבנות אמון עם לקוחות, אלא גם מציב את הבסיס להתרחבות ולשמירה על בסיס לקוחות נאמן.
בעיקרו של דבר, הגנה על נתוני לקוחות היא המפתח לשמירה על קשרים חזקים עם לקוחות.
מדרגיות
ככל שהעסק שלך גדל ומתפתח, תוכנת ה-RMM של MSP אמורה להיות מסוגלת לעמוד בקצב.
התוכנה צריכה להסתגל, להיות מהירה ולתת לך את החופש לנהל את רשת הלקוחות שלך בצורה הטובה ביותר.
אוטומציה של IT
אם אתה ספק שירות מנוהל (MSP), אתה מוכרח לקבל אוטומציה חיונית כדי לעמוד בקצב הטכנולוגיה המודרנית.
תוכנת RMM יכולה לעזור לך להפוך משימות יומיומיות לאוטומטיות עבור הלקוחות שלך, לשפר את איכות השירותים שלך ולעבוד על פרויקטים מרוחקים בצורה יעילה יותר.
בִּטָחוֹן
ניהול וניטור מערכות המחשוב של הלקוחות כרוך בחיפוש יזום אחר איומי אבטחה ברשת.
תוכנת RMM צריכה לזהות ולתקן פגיעויות באופן יזום ברגע שהן מתגלות.
תמיכה מרובת פלטפורמות
כל רשת לקוח היא ייחודית ופועלת בצורה אחרת.
כדי לנהל ביעילות רשתות אלו, ספקי שירותים מנוהל (MSP) דורשים תוכנת ניטור וניהול מרחוק (RMM) התומכת במערכות הפעלה שונות.
דבר זה מבטיח שכל הרשתות מנוטרות ומנוהלות כראוי, ללא קשר למבנה ולפונקציה האישית שלהן.
איך עובדת תוכנת RMM?
תוכנת RMM מתפקדת בעיקר כמודל שרת-סוכן.
סוכן או רכיב שווה ערך לו מותקן בכל מכשיר ברשת של הלקוחות, בין אם זה נתבים, מתגים, שרתים, מחשבים נייחים, מחשבים ניידים או מכשירים ניידים.
בשרת ה-MSP מותקן רכיב מרכזי וכל פונקציות הניטור והניהול מסופקות מקצה השרת ומבוצעות על ידי הסוכן.
תוכנת ה-RMM של Supremo
האם אתה MSP מתקשה לנהל את המכשירים של הלקוחות שלך מקונסולות שונות?
Supremo יכולה לעזור!
זהו פתרון אחד המספק לך נראות מלאה לרשתות הלקוחות שלך ממסוף אחד.
עם Supremo, תוכלו לפשט את הניהול של כל סוגי המכשירים, מסורתיים ומודרניים כאחד, ולספק שירות לקוחות מהשורה הראשונה.
תוכנת ה-RMM של סופרימו היא כלי רב עוצמה שיכול לעזור לספקי שירותי IT לספק שירות טוב יותר ללקוחותיהם.
להלן מספר דוגמאות כיצד תוכנת ה-RMM של Supremo יכולה לשמש:
- MSP יכול להשתמש בתוכנת RMM כדי לנטר את זמינות שרת הדואר האלקטרוני של לקוח.
אם השרת ללא תקשורת, נותן השירות, ה-MSP, יוכל לקבל התראה על כך ולטפל בבעיה לפני שהיא משפיעה על המשתמשים. - MSP יכול להשתמש בתוכנת RMM כדי להתקין עדכוני אבטחה במחשבים של לקוחות.
דבר זה יכול לעזור להגן על המחשבים מפני איומי סייבר. - MSP יכול להשתמש בתוכנת RMM כדי לספק תמיכה מרחוק ללקוח עם בעיה במחשב.
דבר זה יכול לחסוך ללקוח את הצורך לשלוח את המחשב למעבדה.
אם אתם ספקי שירותי IT, שקלו להשתמש בתוכנת ה-RMM שלנו כדי לשפר את השירות שאתם מספקים ללקוחותיכם.
היתרונות של SupRemo:
- ניהול צוות תמיכה
- ניהול קריאות שירות לפי אנשי הצוות
- ניהול וניטור חיבורים נכנסים ויוצאים מהמחשבים
- התקנה באמצעות קובץ MSI, אפשרות להפצה באמצעות GPO
- התאמה אישית של המערכת:
- בקשה לתמיכה מהצרכן
- סינון מזהים לפי אנשי צוות
- הגדרת סיסמה לגישה ללא השגחה
- עדכונים אוטומטיים
- נעילת האפליקציה לשינויים
- שינויים ועדכונים בקונסולת הניהול – באופן גורף
- שליטה מרחוק על מחשבי הקצה
- הצגת המידע של כל מחשב מרחוק
- בדיקת סטטוס בריאות של מחשבי הקצה
- ניטור והתראות על פי הצורך
רוצה לבחון את פתרונות השליטה, הניטור והניהול של Supremo?
השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בשעה הקרובה!