Splashtop Enterprise הפיתרון המאוחד לשליטה מרחוק
פתרון מאוחד לגישה מרחוק ותמיכה מרחוק עם Splashtop Enterprise
מחלקות ה-IT בקרב ארגונים לבטח מכירות את הבעיות הללו, רובן גם מכירות את הפתרונות האפשריים, חלקן אולי גם יכירו את הפרצות שעלולות להיווצר עקב שימוש בפתרונות אלו, מעט מאוד מהן ידע בדיוק איזה מוצר יכול לתת להן את המענה לדרישות ולבעיות הללו.
אנשי ה-IT מכירים פתרונות לשליטה מרחוק פנים ארגוניים, חלקם מסונכרנים ל-Active Directory, ובכך מקלים על הניהול והשליטה הפנים ארגונית. הם גם מכירים מספר כלים – שהיו עד לא מזמן חינמיים וכיום כבר לא – אלו יכולים לספק להם פתרון לחיבור מהארגון החוצה. אנשי ה-IT גם מכירים גם פתרונות VPN לעובדים שרוצים להתחבר מהבית אל המחשב שלהם בארגון.
בשנים האחרונות עלה גם הצורך, בעיקר בקרב ארגונים וחברות גדולות, של פתרון לניהול תורים לשליטה מרחוק, פתרון שיספק לתומך כיסוי, ייתן מענה למחשב הנתמך עם שקיפות ואבטחה, וייתן מענה להנהלה לבדוק את יעילות צוות התמיכה – לכמת את שעות התמיכה ואת הקריאות, לסנכרנן את אותן קריאות אל מול מערכת פנימית לצורך מדדים ותיעוד עתידי.
כיום הפתרונות המוצעים הם בתצורת VPN:
הכירו את Splashtop Enterprise
פתרון מאוחד לשלושת הבעיות שהוזכרו בפתיח, המוצר נותן מענה לשליטה פנים ארגונית, בתצורת Unattended Access – ללא צורך באישור בצד השני, כמו גם מתן מענה ללקוחות מחוץ לארגון – Attended Access לחיבור מזדמן, ובנוסף המוצר מספק מענה למחלקות התמיכה. המוצר כולל בתוכו את רכיב ה- Service Desk – ניהול תור תמיכה ותיעוד לתמיכה, הכולל אינטגרציה למערכות פנימיות רבות לניהול קריאות שירות.
הפתרון מאפשר התקנה בתצורת on-premise, משמע הקמת שרת פנימי בארגון הכולל התממשקות וסנכרון ל-Active Directory. דבר המאפשר ניהול, בקרה ושליטה רק למחשבים בתוך הארגון ללא צורך בגישה לאינטרנט. ניתן לגשת למחשבים ללא צורך באישור מהצד השני – Unattended Access. ניתן להגדיר Cluster כדי לאפשר לכמה שרתים לספק את השירות במקרה של קריסת השרת.
הפתרון המוצע באמצעות Splashtop Enterprise נקרא Splashtop Center, הפתרון בא להחליף את רכיב ה-VPN בארגון ומאפשר חיבור מוצפן ומאובטח אל שרת בארגון.
באמצעות ממשק ניהול פשוט ובהגדרות לפי משתמש ניתן לחבר משתמש מחוץ לארגון אל המחשב שלו בתוך הארגון וזאת תוך חיסכון ניכר בעלויות ה-IT.
מעוניינים בשליטה ואבטחה? השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם
הפתרון מחולק לשניים:
תוכנה עבור שליטה בלבד – אפליקציה שממנה מתחברים למחשבים אחרים. עבור הטכנאים, נותני השירות, עובדי החברה המתחברים מהבית או מנהלי המחלקות.
תוכנה להתחברות בלבד – אפליקציה שאליה מבוצע החיבור ממחשב אחר. עבור עובדי החברה, מחשבים שיש צורך להתחבר אליהם אבל לא להגיע אליהם פיזית, שרתים, לפטופים, טלפונים סלולריים, טאבלטים, טלוויזיות חכמות ועוד.
הפתרון מאפשר לנהל מחשבים מרוחקים – לשלוח פקודות להרצה למחשבים מרוחקים, לצפות ביומן האירועים של המחשב המרוחק, לצפות בניהול המחשב המרוחק ולבצע עדכון למערכת ההפעלה של המחשב המרוחק, וכל זאת מבלי לפתוח את חלון השליטה.
הפתרון מאפשר SSO (Single Sign-On) – משתמשים יכולים לאמת את חשבון Splashtop שלהם באמצעות מזהה המשתמש והסיסמה שלהם במערכות הקיימות. פתרון ה-SSO קיים בגרסת ה-Enterprise בלבד.
בנוסף, Splashtop Enterprise מאפשרת את הפתרונות הללו:
Splashtop Enterprise מאפשרת הפעלת סשן תמיכה מרחוק מתוך הקריאה או הכרטיס.
המערכת גם עובדת באינטגרציה מלאה עם מערכות הכרטוס וקריאות השירות של:
ServiceNow ,Zendesk ,Freshservice ,Freshdesk ,Autotask ,Jira ו-Spiceworks Helpdesk ועוד.
אחד הפתרונות הדומים והנפוצים בקרב ארגונים גדולים הוא פתרון של חברה מתחרה בשם BeyondTrust, בעבר שם הפתרון היה Bomgar. הפתרון של BeyondTrust שכיח בארגונים ממשלתיים עד היום.
היתרונות של Splashtop Enterprise על פני המתחרים:
- Splashtop Enterprise הוא כלי המשלב גישה מאובטחת מרחוק ותמיכה עם רישוי גמיש. בנוסף, הכלי מציע יכולות תמיכה חיוניות במחלקות ה-IT בדיוק כמו בתוכנות מתחרות אחרות, אך עם חבילת פתרונות בעלות ביצועים גבוהים יותר, קלים יותר לשימוש ובעלות ערך מוסף גבוה יותר. כך, מקבלים יותר תמורה מבלי למתוח את תקציב ה-IT, עם עלויות מנוי נמוכות וללא דמי תחזוקה שנתיים לעומת רישיונות קבועים.
- מגפת הקורונה לימדה את צוותי ה-IT, שהכרחי שיהיה פתרון גמיש מספיק, כדי להתאים אותו בהתראה של רגע. באמצעות רישוי המבוסס מנוי, Splashtop מציעה את הגמישות הזו; הרישוי הקבוע של חלק מן המתחרים לא מאפשר גמישות כזו. בנוסף, הצרכנים נהנים מעדכוני מוצר מתמשכים, הוצאה שנתית צפויה וידועה מראש ועלות כוללת נמוכה יותר עם Splashtop.
- החיסרון של פריסה מקומית (on-Premise) בא לידי ביטוי בכך שניהול תשתית פנימית הוא לרוב קשה, גוזל זמן ויקר יחסית. הקשיים הללו יוצרים תנאים כמעט בלתי אפשרי לבצע שינויים בקנה מידה מהיר. עם העלייה בעבודה מרחוק ובעבודה היברידית, ארגונים רבים עברו לגישה מרחוק מבוססת ענן לצורך גמישות רבה יותר. עם פתרון ענן כמו של Splashtop Enterprise, אין צורך לנהל תשתית פנימית. עם זאת, אם העסק שלך דורש ממך פתרון לאירוח עצמי, Splashtop מציעה גם פריסה מקומית.
- הפתרונות של BeyondTrust ,TeamViewer ,AnyDesk ודומיהם מיועד בעיקר לפונקציונליות תמיכת IT, ופחות מדגיש את השימושיות והתכונות שמשתמשי הקצה, עובדי החברה, צריכים לעבודה פרודוקטיבית מרחוק.Splashtop Enterprise, לעומת זאת, בנויה הן לתמיכת IT והן לגישה מרחוק של משתמשי קצה וכל זה לצד אבטחה גבוהה:
- תמיכת IT – באמצעות Splashtop Enterprise ניתן לראות יעילות והקלה במתן תמיכה בצורה אפקטיבית, בנוכחות צד שני כמו גם חיבור ללא השגחה (Attended and Unattended Support), ניתן לנהל ולנטר נקודות קצה. ניתן לשלב את הפתרון עם מערכות כרטוס ו-PSA ולייעל את זרימות העבודה של התמיכה. וכל זה במחיר נמוך יותר מאשר אצל המתחרים.
- גישת משתמש קצה (עובדי החברה) – Splashtop Enterprise מספקת למשתמשי הקצה חיבור באיכות HD, חיבורים מהירים בזמן אמת ומספר הפעלות במקביל. עם ממשק ידידותי למשתמש ותכונות גישה מרחוק כולל הפניית התקן USB, הדפסה מרחוק, תמיכה בריבוי צגים והקלטת הפעלה, אנחנו בטוחים שמשתמשי הקצה יאהבו את Splashtop.
- בנוסף לתכונות הסטנדרטיות – Splashtop Enterprise מציעה גם חיבור RDP דרך Splashtop Connector ושיתוף מצלמה עם יכולות AR דרך Splashtop AR.
- פתרון ה-AR (רכיב שליטה רחוק באמצעות מציאות רבודה) הקיים רק תחת Splashtop Enterprise מאפשר לעובדי החברה לספק תמיכה בזמן אמת תוך הבנה מערכתית באמצעות המצלמה וסימון על גבי המסך בזמן אמת למיקום הפתרון או זיהוי הבעיה (ניתן בתשלום נפרד).
"השתמשנו ב-Bomgar [כיום BeyondTrust] במשך 10 שנים, התוכנה פעלה באופן יציב. לאחרונה, היו לנו כמה בעיות בחיבור למחשבי Mac לאחר ששדרגנו למערכת הפעלה חדשה. החיבורים תחת מחשבי Windows עדיין פועלת היטב אבל החיבור היה מאוד איטי במחשבי Mac. למרות שהיישום מוצק, המחיר הגבוה של BeyondTrust וחוסר ההיענות שלהם כאשר אנחנו זקוקים להצעות מחיר או חידושים היו נוראיים. לאחר שהשתמשנו ב-Splashtop וראינו כמה היא מועילה לנו, החלטנו לבצע את המעבר. חסכנו אלפי דולרים. אנו ממליצים בחום על Splashtop!"
- פתרון Service Desk הקיים רק תחת Splashtop Enterprise מאפשר לטכנאים לנהל את קריאות השירות הנכנסות אל תור, מאפשר למנהלים לבחון את הפרודוקטיביות של הצוותים שלהם, ומאפשר להנהלה לקבוע האם יש צורך להגדיל או להקטין את הצוות בהתאם לעומסים ולקריאות הנמצאות במערכת.
תוספים חדשים (Add-on) בתוספת תשלום:
- AR: שליטה מרחוק באמצעות מציאות רבודה.
- Endpoint Management – EM: תוסף לניהול, ניטור ואבטחת נקודות קצה ביעילות.
- Connector: חיבור לשרתים ולעמדות בתוך הארגון באמצעות ניהול שרת מרכזי.
תוספים (Add-on) ללא תוספת תשלום בילד-אין:
- SIEM – מערכת לאיסוף וניתוח אירועי אבטחה.
- IP Restrictions – הגבלת גישה לפורטל מכתובות מסוימות.
- הקלטות סשנים של תמיכה בענן הנשמרים למשך 90 יום.
מעוניינים בשליטה ואבטחה? השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם
מי אנחנו?
Splashtop הינה חברה אמריקאית המבוססת בעמק הסיליקון.
החברה מספקת את הדור הבא של תוכנות ושירותים לגישה ותמיכה מרחוק ברחבי אמריקה, אירופה, אסיה, המזרח התיכון ואפריקה.
רוב הפתרונות הינם מבוססי הענן, מאובטחים ומנוהלים בקלות המשרתים את כלל הלקוחות, החל מארגונים רב לאומיים ומוסדות אקדמיים ועד לעסקים קטנים, ספקי שירות מנוהל, פרילנסרים ובודדים.
Splashtop מקבלת את הציונים הטובים ביותר בעולם השליטה מרחוק!
ל-Splashtop יש את הציונים הגבוהים ביותר בשוק. ספלאשטופ גם זכו ב- Solutions Leader עבור הגישה המרוחקת הטובה ביותר והתמיכה המרוחקת הטובה ביותר השנה, ולאחרונה זכו בכל 3 פרסי TrustRadius Summer הטוב ביותר, כולל התמורה הטובה ביותר, סט התכונות הטובות ביותר ומערכת היחסים הטובה ביותר.
על פי ביקורות משתמשים וחוות דעת במקומות שונים ברשת, Splashtop זוכה לשבחים על תמיכה מצוינת ושירות לקוחות מקצועי.
הצוות הטכני של Splashtop ידוע ביכולתו המקצועית לספק פתרונות תמיכה מומחים ומהירים, ולעמוד בדרישות הלקוחות.
המוצרים העסקיים של Splashtop נבנו במיוחד כדי לתת לאנשי IT שליטה מלאה על אבטחת הנתונים שלהם, תוך מתן גמישות שתאפשר לעובדים לגשת אליהם מכל מקום.
הם חלים במיוחד על ארגונים הפועלים בתעשיות עם תקנות חקיקה ותאימות מחמירות שבהן נדרשות ביקורות לפרטיות נתונים ואבטחת מערכות. תכונות האבטחה של Splashtop עוזרות לך להרגיש בטוח עם תקנים שונים ונפוצים בתעשיה, כולל גם בתאימות SOC2 ,HIPAA ו-ISO 27001.
האמצעים הטכניים והארגוניים (TOMs) מתארים את אמצעי האבטחה והבקרות המיושמות ומתוחזקות על ידי Splashtop נועדו כדי להגן ולאבטח את הנתונים האישיים שאנו מאחסנים ומעבדים.
למידע נוסף על האמצעים הטכניים והארגוניים של Splashtop במגוון שכבות אבטחת המידע שלה לחץ כאן!
ענק התוכנה הינה המשווקת והמפיצה הבלעדית של חברת Splashtop בישראל
צריכים תוכנת תמיכה וגישה מרחוק יציבה ומאובטחת ברמה גבוהה?
אם כן, אז אתם צריכים את תוכנת השליטה מרחוק של הדור הבא של ספלש-טופ!
מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בשעה הקרובה: