TeamWire: חשיבותו של מסנג'ר מאובטח וחסין מתקלות להמשכיות עסקית
בעולם הדיגיטלי של ימינו, התקפות סייבר ותקלות IT הן דבר שבשגרה. כיצד חברות יכולות להבטיח שהן יוכלו להמשיך לתקשר ולתפקד ביעילות בזמני משבר?
במאמר הבא, אנו בוחנים את תפקידו המכריע של מסנג'ר חסין תקלות להמשכיות עסקית. גלו אילו אסטרטגיות וטכנולוגיות יכולות לעזור לכם להפוך את העסק שלכם לחסין ולמזער את זמן ההשבתה. הסתמכו על תקשורת פשוטה ומאובטחת – כאשר Teamwire לצידכם!
נזקים עצומים עקב תקלות IT
בעולם הדיגיטלי שלנו, תשתית IT חזקה היא חיונית. על פי OpenGear כ-91% מהחברות ברחבי העולם חווים תקלת IT רצינית לפחות פעם ברבעון, מה שמדגיש את הדחיפות של אמצעי מניעה.
התקפות סייבר ותקלות IT לא רק גורמות לנזק כספי, אלא הן גם מסכנות את התהליכים העסקיים ואת המוניטין של החברה. מחקרים מראים שתקלה עולה לחברה גדולה בממוצע 5,600 דולר ארה"ב לדקה.
על פי מדד הגנת הנתונים הגלובלי של Dell Technologies, כמעט אחד מכל שלושה חברות שנשאלו אמרו שהם סבלו מאובדן נתונים עקב תקלות IT ב-12 החודשים האחרונים. הפסדים כאלה יכולים להיות בעלי השלכות הרסניות אם לא ננקטים אמצעי זהירות נאותים.
לדוגמה, תקרית CrowdStrike האחרונה עלתה לחברות Fortune 500 בארה"ב כ-5.4 מיליארד דולר. לאור עובדות אלה, מנהלי IT צריכים להתכונן למצבים כאלה וליישם אמצעי אבטחה נאותים.
מסנג'ר עסקי שחסין מתקלות, כמו לדוגמא Teamwire, משמש כאן כחבל הצלה. תארו לעצמכם שמערכות ה-IT העיקריות שלכם קורסות, אבל הצוותים שלכם יכולים להמשיך לתקשר בצורה חלקה, לקבל החלטות ולהישאר פעילים. זה בסופו של דבר מאפשר לכם לשמור על פעילות ולהתאושש במהירות רבה יותר.
"היה לנו צורך בפתרון תקשורת משלים לתקשורת קריטית לצורך משימה אופטימלית. הפתרון היה צריך להיות תואם GDPR, לעמוד בתקני האבטחה הגבוהים של המשטרה ובתקנות התאימות, והכי חשוב להיות קל לשימוש."
ניהול המשכיות עסקית: מדוע הכנה לתקלות IT ומצבי חירום היא חיונית
הנתונים המדאיגים הבאים מראים את הצורך בניהול המשכיות עסקית (BCM) יעיל. BCM חיוני כדי לנהל תקלות IT ולשמור על פעילות עסקית. גישה פרואקטיבית לא רק עוזרת למזער נזקים פוטנציאליים, אלא גם לחזק את החוסן של החברה. ההכנה כוללת, למשל:
- הערכת סיכונים: זהו את האיומים הגדולים ביותר על תשתית ה-IT שלכם והעריכו את ההשפעה הפוטנציאלית שלהם.
- תוכניות מגירה: פתחו תוכניות מפורטות כדי להגיב לתרחישים שונים. זה כולל אמצעים טכניים וארגוניים.
- פתרונות גיבוי: יישמו מערכות ושירותים חלופיים (למשל, מסנג'ר עסקי) שניתן להשתמש בהם במקרה של כשל או במקביל למערכות קיימות.
- הדרכת עובדים: ודאו שכל העובדים מיודעים לגבי התוכניות ויודעים כיצד לפעול במקרה חירום.
תוכנית BCM מחושבת היטב ומותאמת באופן רציף ממזערת באופן משמעותי את ההשפעה של תקלות IT.
אתגרים וסיכונים של BCM
למרות היתרונות הרבים, ל-BCM יש גם אתגרים וסיכונים משלו. אחד האתגרים הגדולים ביותר הוא מורכבות. יישום תוכנית BCM מקיפה דורש תכנון ותיאום קפדניים בין מחלקות ובעלי עניין שונים.
חלק מהאתגרים הנפוצים ביותר הם:
- חוסר במשאבים: לחברות קטנות יותר לרוב אין את המשאבים הנדרשים ליישום תוכנית BCM מקיפה.
- חוסר בבדיקות ותרגול: ארגונים רבים מפתחים תוכניות BCM אך נכשלים בבדיקה ועדכונן באופן קבוע. במחקר, 40% מהחברות דיווחו שיש להן תוכניות BCM, אך 23% אמרו שהן מעולם לא בדקו אותן.
- ניהול שינויים: נוף ה-IT משתנה כל הזמן, וזה יכול להיות קשה לשמור על עדכניות של תוכניות BCM.
עם זאת, אין לראות באתגרים אלה מכשולים בלתי עבירים. במקום זאת, יש לראות בהם הזדמנויות לשיפור וחיזוק אסטרטגיות קיימות. פתרונות תקשורת הוליסטיות כגון Teamwire, המציעים פלטפורמת תקשורת יציבה הפועלת באופן אמין גם בזמני משבר, יכולים למלא כאן תפקיד מרכזי.
לקבלת גרסת ניסיון והצגת דמו השאר פרטים:
מדוע תקשורת הינה מצרך קריטי במצבי חירום
בתקופות של משברים, תקשורת יעילה היא חיונית וקריטית לכל עסק. היכולת להפיץ מידע במהירות ובדייקנות הינה גורם קריטי לאופן שבו חברה יכולה להגיב לאירועים בלתי צפויים. משבר יכול ללבוש צורות רבות, מהתקפות סייבר ועד לאסונות טבע, בזמנים כאלה, מהירות העברת המידע היא מכרעת. הנה מספר סיבות עיקריות מדוע תקשורת חיונית במצבי חירום:
- קבלת החלטות מהירה יותר: תקשורת בזמן אמת מאפשרת למקבלי ההחלטות לקבל החלטות מיידיות ומודעות.
- תיאום עובדים: ערוצי תקשורת ברורים מבטיחים שכל העובדים מוסמכים, יכולים לעבוד יחד ויודעים אילו צעדים לנקוט בהמשך.
- שקיפות מול לקוחות: תקשורת מהירה ושקופה עם לקוחות ושותפים ממזערת את הסיכון לאי הבנות ומחזקת את האמון.
יתרונות על פני כלי תקשורת קונבנציונליים
כלי תקשורת קונבנציונליים, כגון דואר אלקטרוני או שיחות טלפון, יכולים לעתים קרובות להיות לא אמינים או מסורבלים במשברים. מסנג'ר עסקי מציע יתרונות משמעותיים:
- מהירות: הודעות מועברות בזמן אמת.
- זמינות: גישה מכל מקום, מכל מכשיר ובכל עת, ללא קשר לזמינות מערכות ה-IT העיקריות.
- ידידותיות למשתמש: ממשקי משתמש אינטואיטיביים ומוכרים מקלים על השימוש.
- תיאום יעיל: ניתן להגיע לכל העובדים באמצעות צ'אטים קבוצתיים וניתן לתאם בקלות ובאופן מרכזי צוותים שונים בכל גודל
- תקשורת מוגנת הודות להודעות מוצפנות
- תמיכה במולטימדיה: בנוסף לטקסט, ניתן להחליף במהירות ובקלות גם תמונות, סרטונים, הודעות קוליות ופורמטים אחרים של קבצים.
- תקשורת מרכזית: כל ההודעות והמידע נאספים במקום אחד, קלים למציאה וקלים לחיפוש (במקום להיות מפוזרים על פני תיבות דואר אלקטרוני ושיחות טלפון שונות).
לסיכום
בעולם מרושת ודיגיטלי שהולך וגדל, היכולת להיות מוכנים לתקלות IT והתקפות סייבר היא מכרעת להצלחה ארוכת הטווח של החברה. כלי תקשורת למצבי משבר כמו Teamwire ממלא תפקיד מרכזי בכך. הוא לא רק מבטיח תקשורת מהירה ומאובטחת, אלא גם עוזרת לשמור על המשכיות עסקית בזמני משבר.
על ידי השקעה בטכנולוגיות כגון מסנג'ר עסקי מאובטח וחסין מתקלות, אתם לא רק מגבירים את החוסן של החברה שלכם, אלא גם ממזערים את זמן ההשבתה ומבטיחים יתרון תחרותי יקר ערך. חזקו את ניהול ההמשכיות העסקית שלכם והסתמכו על Teamwire!
לקבלת גרסת ניסיון והצגת דמו השאר פרטים:
מי אנחנו?
Teamwire היא אפליקציית מסרים מאובטחת המיועדת לתקשורת עסקית, המשמשת כתוכנת תקשורת למכשירים ניידים לשיפור התקשורת הפנימית של ארגונים וחברות.
בהיותה אפליקציית הודעות ידידותית למשתמש, Teamwire מאפשרת החלפת הודעות טקסט וכל תוכן דיגיטלי, בפרט תקשורת 1 על 1, שליחת הודעות קבוצתיות, כמו גם החלפת הודעות קוליות, תמונות, הודעות וידאו, תאריכים, מיקומים וקישורים באופן מוצפן ומאובטח.

ענק התוכנה הינה המשווקת והמפיצה הבלעדית של חברת TeamWire בישראל