Vyond – סרטוני הדרכה באמצעות אנימציה
Vyond חושפת תוצאות מעניינות מסקר חדש
השתתפות בישיבות צוות וקבלת תקשורת קבועה ממנהלי הארגון גורמים לעובדים להרגיש הכי מחוברים בעבודה.
Vyond, המובילה ביצירת תוכן וידאו מונפש עבור ארגונים, פרסמה היום תוצאות מסקר #VyondTheSurface הרביעי שלה, סקר ארצי של 1,000 עובדים במשרה מלאה בחברות גדולות.
הסקר בוחן כיצד מגפת הקורונה השפיעה על האופן שבו העובדים חווים את מקום העבודה, כיצד הם מתקשרים זה עם זה, והתפיסה שלהם לגבי תקשורת מנהיגותית.
באופן מפתיע, התוצאות גילו שפעילויות בניית צוות נפוצות, כמו ערבי משחקים, לא היו הפעילויות שגרמו לעובדים להרגיש הכי מחוברים בעבודה.
במקום זאת, השתתפות בישיבות צוות (40%), קבלת תקשורת שוטפת ממנהיגות (37%), והכרת עמיתים ברמה אישית יותר (36%), במיוחד באמצעות פלטפורמות וידאו שכן יותר ממחצית מהעובדים (54%) להרגיש שהם הצליחו לבנות מערכות יחסים עם עמיתים באמצעות שיחות ועידה בווידאו, היו בין התגובות המובילות.
פעילויות מוערכות פחות כללו פגישות וירטואליות (14%), משחק עם עמיתים לעבודה (13%) ולקחת חלק מתוכנית חונכות (12%).
"ברור שסוציאליזציה כפויה או 'הטבות' גימיקיות הן לא מה שגורם לעובדים להרגיש הכי מחוברים בעבודה", אמרה ג'ניפר סטרוב, מנהלת משאבי אנוש ב-Vyond.
"במקום זאת, זה כאשר לעובדים יש הזדמנות לבנות באופן טבעי מערכות יחסים אחד על אחד, וזו הסיבה שחברות חייבות לספק הזדמנויות רבות ליצור קשרים אמיתיים ואמיתיים אלה, תוך כדי תקשורת לגבי המשימה של הארגון שלהם להבטיח שהעובדים מבינים באמת את העבודה המתרחשת מסביבם."
מהעובדים שעובדים מרחוק מרגישים מחוברים לעמיתיהם
מההורים העובדים בארגון רוצים יותר הודעות וידאו
מהעובדים מרגישים שהתקשורת מול המנהל שלהם טובה יותר
מעוניינים בתוכנת אנימציה והנפשה לצרכי הדרכה בארגון? השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם
תחושת החיבור בעבודה נראית אחרת עבור עובדים בגילאים ומגדרים שונים
- אנשי בומרים מרגישים הכי מנותקים:
1 מכל 3 עובדים (36%) אמר שהתסכול העיקרי בעבודה מרחוק הוא תחושת הניתוק מהקולגות.
הבומרים מרגישים הכי מנותקים (51%, עלייה של 4 אחוזים ביחס לשנה שעברה), וזה יותר מכפול מ-23% מהדור Z שדיווחו על כך.
- עובדים שהם בני דור המילניום אוהבים לתקשר באמצעות הודעות מיידיות כל היום, בעוד דורות אחרים מרגישים מחוברים בעבודה בדרכים אחרות:
בני דור המילניום אומרים שהם מרגישים מחוברים בעבודה כשהם שולחים הודעות מיידיות לאורך היום (38%) ומקבלים כבוד וירטואלי מעמיתים בפורום או צ'אט ציבורי (24%).
מצד שני, עובדי דור Z מרגישים מחוברים על ידי היכרות עם עמיתיהם לעבודה ברמה האישית (43%) וארוחות צהריים בצוות (39%), בעוד שדורות מבוגרים מרגישים הכי מחוברים בעבודה באמצעות השתתפות בפגישות צוות (40% דור X ו-45% מהבומרים).
בנוסף, נשים נוטות יותר מגברים להרגיש מחוברות על ידי שיתוף ממים מצחיקים, אימוג'ים או GIF בעת תקשורת עם עמיתים (25% לעומת 19% מהגברים). - אתה יכול לחזור על זה?
כשנשאלו על תסכולים ואתגרים במהלך פגישות, גברים דיווחו שהם מוטרדים יותר מכך שהם צריכים לחזור על עצמם בגלל שעמית לא הקשיב (28% לעומת 18% מהנשים), והתבקשו "להחזיק לרגע" בזמן שעמית משתתף למשהו אחר (24% לעומת 17%), ועמית משתמש רק באודיו בעוד שאחרים משתמשים בווידאו (21% לעומת 15%).
שיעורי תקשורת לעובדים במהלך המגיפה
כאשר מקומות עבודה מנווטים להישאר מחוברים בסביבת עבודה מפורקת, הדרך שבה חברות מתייחסות לתקשורת עובדים היא המפתח. החדשות הטובות הן שמנהלים מצליחים הרבה יותר עכשיו מאשר בתחילת המגיפה, על פי העובדים:
- מנהלים וראשי צוותים האיצו את צעדיהם התקשורתיים שנתיים לאחר המגיפה:
כעת יש סיכוי גבוה יותר לעובדים להכיר בהנהגת החברה שמתקשרת בצורה יעילה יותר (67% לעומת 58% בפברואר 2021). גם ערוץ התקשורת חשוב – מחצית מהעובדים עדיין מעדיפים לצפות או להאזין להכרזה או תקשורת של החברה במקום לקרוא מייל או פוסט בבלוג, ו-56% אומרים שהודעות וידאו ממנכ"ל החברה שלהם מרתקות יותר מהודעות מבוססות טקסט. - עובדי דור ה-Z והמילניום מעדיפים באופן גורף תקשורת וידאו וכלים דיגיטליים:
כשזה מגיע לתקשורת של החברה, עובדים אלו מוצאים שהודעות וידאו מרתקות יותר מעובדים מבוגרים (61% ו-63% לעומת 49% מדור ה-X וה-Boomers). הם גם מאמצים יותר את הטרנספורמציה הדיגיטלית, כאשר 88% מדור ה-Z ו-78% מהמילניום אמרו שהם שמחים לראות את החברה שלהם דוחפת יוזמות של טרנספורמציה דיגיטלית, לעומת 64% מדור ה-X ו-57% מה-Boomers.בדיוק אל תוך הפער הזה נכנסת תוכנת Vyond המספקת פלטפורמה לסרטוני הדרכה והתקשרות באמצעות הנפשה בצורה מהירה וקלה עם מגוון אפשרויות ומגוון כלים פנימיים לביצוע כל סרטון כמעט שמסייע בתחום זה.
מעוניינים בתוכנת אנימציה והנפשה לצרכי הדרכה בארגון? השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם
מקום העבודה הדיגיטלי – מה שהעובדים רוצים, צריכים ויכולים בלעדיו כדי להרגיש מחוברים בעבודה
ככל שמקומות העבודה הסתגלו להגדלת סידורי העבודה המרוחקים וההיברידיים, מאמצי הטרנספורמציה הדיגיטלית – המשלבים טכנולוגיה דיגיטלית בכל תחומי העסק – קיבלו עדיפות והאצה, אבל זה לא אומר שכל העובדים מבינים את ההשפעה שלהם או מרגישים שהם יכול לשקול, וזה גם לא אומר שיש להם מערכת יחסים בריאה עם הכלים הדיגיטליים במקום העבודה:
- ההתייחסות העובדים לטרנספורמציה דיגיטלית בארגון:
70% מהעובדים אומרים שהם שמחים לראות את החברה שלהם דוחפת יוזמות של טרנספורמציה דיגיטלית, ו-2 מתוך 3 עובדים אומרים שהם יכולים לראות ולהבין את הערך שלהם.
עם זאת, חלק מהעובדים אינם בטוחים לגבי המאמצים הללו, כאשר חמישית (22%) לא בטוחים אם הארגון שלהם לוקח חלק במאמצי הטרנספורמציה הדיגיטלית, ו-1 מכל 3 בומרים אמרו שהם לא בטוחים.
בנוסף, פחות ממחצית מהעובדים (44%) מרגישים שיש להם מושב ליד השולחן בכל הנוגע למודרניזציה של החברה שלהם. - עובדים שלא מסתדרים עם כלי תקשורת דיגיטליים חדשים:
34% מהעובדים אמרו שיש להם יותר מדי ערוצי תקשורת כדי להגיע לעמיתים, אבל כשנשאלו אם הם ייפטרו מכל פלטפורמת תקשורת שבה הם משתמשים בעבודה, כמעט מחצית מהעובדים (46%) אמרו שלא.
"רוב העובדים מכירים את המונח 'טרנספורמציה דיגיטלית', אבל מאמינים לעתים קרובות בקרב עובדים שאינם אנשי IT וטכנולוגיה שזה לא משפיע עליהם ישירות", אמר מאט הארני, CTO של Vyond.
"במציאות, הטרנספורמציה הדיגיטלית נוגעת לכל העובדים וההיבטים של מקום העבודה, כולל כלי התקשורת שכולנו משתמשים בהם כדי להתחבר מדי יום. מנהיגים צריכים לשקול את 'מחסנית ה-comms tech' שלהם כחלק מערך הכלים הרחב יותר שלהם, שיעצים את כל העובדים להרגיש שיש להם מושב ליד השולחן בכל הנוגע לטרנספורמציה דיגיטלית".
מתודולוגיית הסקר
פרקטיקת המחקר הפנימית של FleishmanHillard™, TRUE Global Intelligence, ערכה סקר בקרב מדגם מייצג ארצי של n=1,000 מבוגרים בארה"ב, בני 18 ומעלה, המועסקים במשרה מלאה בארגון גדול עם 500+ עובדים.
המדגם מאוזן מבחינה דמוגרפית עבור גיל, מגדר ואזור גיאוגרפי כדי לייצג מבוגרים מועסקים בארה"ב על פי מפקד האוכלוסין של ארה"ב. זה כלל גם שילוב של עובדים מרוחקים, היברידיים או לא מרוחקים, רמות ותק בתוך מקום העבודה, כמו גם שילוב של מנהלי אנשים וכאלה ללא דיווחים ישירים. הסקר נערך באינטרנט בין התאריכים 21 בפברואר – 1 במרץ 2022.
אודות Vyond
המשימה של Vyond GoAnimate היא לשים את כוחו של הוידאו בידי כולם.
Vyond מאפשרת לאנשים מכל רמות המיומנות בכל התעשיות ותפקידי העבודה ליצור מדיה דינמית ועוצמתית.
עם תכונות שחורגות מעבר לטקסט ותמונות נעים, אתה יכול לבנות סיפורים מונעי אופי או הדמיות נתונים מושכות שמושכות קהל ומספקות תוצאות.
Vyond, שנוסדה בשם GoAnimate ב-2007, סייעה לעשרות מיליוני משתמשים על פני שש יבשות להפיק בקלות ובעלות אפקטיבית סרטונים באיכות גבוהה כדי לתת מענה לכל צורך עסקי.
מעוניינים בתוכנת אנימציה והנפשה לצרכי הדרכה בארגון? השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם