WiseStamp: הפוך את האימיילים שלך ליותר שיווקיים ויעילים
מדוע חשוב לעצב חתימה למייל שלך?
גם היום עבור רבים מאיתנו, דוא”ל (דואר אלקטרוני) הוא עדיין האמצעי מספר אחת לתקשורת עסקית. מה שהופך למעשה את חתימת הדוא”ל לכרטיס הביקור המודרני שלך.
אבל זה לא כל מה שהוא יכול להציע. חתימת הדוא”ל המעוצבת שלך יכולה לתפקד גם כחלון תצוגה, שבו תוכל להציג את כל מה שחשוב להגדלת העסק שלך.
עיצוב חתימת אימייל מקצועי מגדיל את ההמרות ומשפר את האמון של הנמען – זוהי דרך מצוינת לשפר את חוזק המותג שלך – נותן למייל מגע אישי.
השורה התחתונה של המייל שלך
למיילים שאתה שולח יש רכיבים שונים. משווקים בדרך כלל משקיעים הרבה זמן ומאמץ בכתיבת שורת נושא מרתקת שתפתה את הקהל שלהם לפתוח את המייל שלהם.
כולנו משקיעים הרבה עבודה כדי לוודא שגוף הטקסט העיקרי במיילים שלנו יהיה ברור ולעניין. אבל במדריך זה, נעסוק ברכיב האחרון – חתימה במייל ואיך ניתן לעשות זאת בקלות עם תוכנת WiseStamp.
הידעת?
חתימת אימייל טובה מגדילה את המעורבות ב-32%!
1. התחל עם פריסת החתימה למייל הנכונה
המטרה הראשונה של החתימה במייל שלך היא להעביר את המידע החיוני ביותר עליך ועל העסק שלך. רק לאחר מכן, תוכל להוסיף תכונות אחרות שיעסיקו את הקהל שלך.
אבל לא משנה מה אתה שם, כל האלמנטים בחתימה למייל שלך צריכים להיות מוצגים מבלי להעמיס או להציף את הקוראים שלך.
חתימת דוא”ל יעילה צריכה להיות ברורה, אלגנטית ומינימליסטית.
כלל אצבע טוב יהיה: אם הנמען שלך צריך לגלול למטה כדי לראות את סוף החתימה שלך – זה כנראה מוגזם.
דבר נוסף שחשוב לזכור בעת עיצוב החתימה למייל שלך הוא שלפלטפורמות דוא”ל שונות, בין אם זה Gmail או Outlook, יש מגבלות שונות בעת הצגת החתימה שלך.
מכיוון שאתה רוצה שהחתימה שלך תופיע בדיוק כמו שעיצבת אותה בכל פלטפורמה ובכל מכשיר, חשוב לעקוב אחר כמה הנחיות. בואו נפרק את זה ליסודות.
באיזו פריסה עלי לבחור?
ישנן פריסות שונות שאתה יכול לשקול עבור החתימה שלך, אבל כעיקרון כללי, התמונה שלך, או לוגו החברה שלך, צריכים להיות ממוקמים במיקום בולט בחלק העליון או משמאל, ולאחר מכן את הפרטים החיוניים שלך: שם, כותרת, מספר טלפון וכתובת מייל.
WiseStamp אכן מציעה תבניות ייחודיות כאשר התמונה ממוקמת במרכז או מימין.
יש אנשים שאוהבים להוסיף את חתימת היד המונפשת שלהם בראש החתימה למייל שלהם (נפרט על כך בהמשך).
להלן הפרטים החיוניים, שם תציב את קישורי המדיה החברתית שלך, הנעה לפעולה (CTA=Call To Action) ואפליקציות אחרות שעשויות לשרת את העסק שלך.
2. גודל ומידות של חתימה למייל
כשמדובר בחתימות אימייל, הגודל כן קובע. מכיוון שפלטפורמות דוא”ל צריכות לקחת בחשבון גדלי מסך קטנים יותר, יש גבול לכמה רחבה יכולה להיות החתימה למייל שלך. אתה תמיד צריך לזכור שהרוחב של החתימה שלך יקבע איך היא תיראה במכשירים שונים. רחב מדי – והעיצוב שלך עלול להישבר בצגים ניידים.
כדי להישאר על הצד הבטוח של תאימות לנייד, ההמלצות שלנו לגודל חתימת הדוא”ל האידיאלי הן ברוחב של 500-600 פיקסלים וגובה של 90-250 פיקסלים.
מלבד הבטחת ידידותיות למכשירים ניידים, מימדים אלה גם הופכים אותו לגלוי בבירור עבור כל קורא מבלי להפריע בעין.
אילו אלמנטים עליך לכלול בחתימת הדוא”ל שלך?
כפי שהזכרנו קודם לכן, חתימת דוא”ל טובה צריכה למנוע עומס ככל האפשר.
תמיד יש יוצאים מן הכלל, אבל באופן כללי, אלו הם הרכיבים ההכרחיים שצריכים להיות לרוב חתימות האימייל:
- לוגו החברה או התמונה האישית שלך (או שניהם)
- השם שלך
- הכותרת שלך
- שם החברה שלך
- פרטי התקשרות – מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני וכתובת משרד (אם רלוונטי)
- לוגו חברה
- סמלי קישור של מדיה חברתית (אם אתה משתמש בהם למטרות שיווק)
- CTA – קריאה לפעולה או מסר שיווקי (שוב, אם רלוונטי)
מתחת ליסודות אלה, אתה יכול להוסיף אפליקציות ותוספות אחרות שיהפכו את החתימה שלך לכלי שיווקי פעיל.
3. מהי ההיררכיה הטובה ביותר עבור חתימה למייל שלך?
חתימה למייל יעילה וטובה, תלויה במבנה שלה. רבים מתלבטים מהי ההיררכיה האופטימלית שמשמשת להוביל את עינו של הצופה לכיוון שאתה רוצה שיסתכל וגם מספקת לו את כל המידע החיוני במבט אחד.
לפני שתחליט על ההיררכיה המושלמת שלך, נסה לחשוב אילו אלמנטים חשובים יותר לעסק שלך מאחרים.
אולי אתה לא מהסוג שמתקשר הרבה בטלפון ואתה מעדיף לשוחח עם הלקוחות שלך במדיה החברתית במקום זאת.
במקרה כזה, אייקוני המדיה החברתית שלך צריכים להיות מודגשים יותר מאשר פרטי הקשר שלך.
טיפ:
איך להפוך את חתימת הדוא”ל שלך למסודרת?
תכונה מרכזית אחת של חתימת דוא”ל יעילה ובלתי נשכחת היא יישור.
אם האלמנטים של החתימה שלך מסודרים בצורה סימטרית, זה יכול להפוך את כל העיצוב שלך למאורגן יותר ונעים לעין.חפש מרכיב מרכזי בחתימה שלך – אולי התמונה שלך או לוגו החברה שלך – שאתה יכול ליישר את כל שאר המרכיבים בחתימה שלך.
כאשר שוקלים יישור, קחו בחשבון שרוב הקוראים יקראו את החתימה שלכם משמאל לימין.
רוצים חתימה מעוצבת בקליק אחד לכל עובדי הארגון שלכם?
השאירו פרטים ונציג מכירות יצור עימכם קשר בשעה הקרובה!
4. אל תתאמץ – השתמש בתבנית מעוצבת מראש!
אחד היתרונות של יצירת חתימה למייל עם עורך WiseStamp, הוא היכולת להשתמש בתבנית מוכנה מראש עבור פריסת חתימת הדוא”ל שלך.
במקום לארגן את האלמנטים השונים לבד, תבנית מוכנה מראש כבר תארגן את כל הרכיבים במקומם כדי שתוכל למלא אותם בתוכן.
זה גם חוסך לך זמן ומאמץ של התאמה אישית של המרווח המדויק ביותר בין האלמנטים שלך לפי פיקסל.
לכל תבנית WiseStamp יש מרווח ברירת מחדל וריפוד משלה בין ובתוך האלמנטים השונים, אותם תוכלו גם לשנות ולהגדיר לפי טעמכם.
להלן דוגמאות לתבניות מוכנות מראש בתוכנת WiseStamp:
5. ודאו שהעיצוב שלכם מותאם לנייד
רוב הסיכויים שהמיילים שלך נפתחים ונקראים תוך כדי תנועה לעתים קרובות יותר מאשר לא. מחקרים מצביעים על כך שלמעלה מ-550% מכל התכתובת הדוא”ל כיום נעשית באמצעות מכשירים ניידים. אם אתה רוצה שהחתימה שלך תיראה יפה בנייד בדיוק כפי שהיא על שולחן העבודה, יש שני דברים שאתה צריך לקחת בחשבון:
קנה מידה להתאמה
מסכים קטנים יותר פירושם שכל מה שאתה מעצב עבור חתימת הדוא”ל שלך מצטמצם לקנה מידה מסויים. לכן, עדיף לוודא שכל תמונה גלויה וכל כתיבה קריאה גם כאשר היא מוקטנת. אם למשל סוג הלוגו של המותג שלך הינו קטן, ייתכן מאוד כי במסכים ניידים הוא לא יהיה קריא בכלל.
נגיעה
חלק מהרכיבים בחתימה שלך, כמו סמלי מדיה חברתית וכפתורי הנעה לפעולה (CTA), תמיד ניתנים ללחיצה בהגדרת שולחן העבודה.
בהגדרה לנייד, הסמלים צריכים להיות מרווחים בבירור ושיהיה קל להקיש עליהם מבלי להקיש בטעות על קישור אחר.
ודא שאף אלמנט לא קרוב מדי לאחר, כדי שהקוראים שלך לא יגיעו למקום שהם לא רצו להגיע אליו.
רוצים חתימה מעוצבת בקליק אחד לכל עובדי הארגון שלכם?
השאירו פרטים ונציג מכירות יצור עימכם קשר בשעה הקרובה!
6. שימוש בגופנים ובצבעים בחתימת המייל שלך
גופנים וצבעים הם שני מרכיבים עיקריים במתכון לחתימת הדוא”ל שלך. הגופן הנכון יכול להפוך את החתימה שלך לבלוט ולהיות קריאה יותר, בעוד שהצבעים הנכונים יכולים לעזור לה להתאים את זהות המותג או הסגנון האישי שלך. עם זאת, חשוב לוודא שהגופנים שלך תואמים לכל פלטפורמות הדוא”ל.
ניתן להשתמש בגופנים וצבעים שונים גם כדי להדגיש אלמנטים שונים בחתימה למייל שלך, ובדרך זו משמשים כגורם בהיררכיית חתימות המיילים שלך.
ניתן להשיג זאת למשל על ידי שימוש בשני צבעים שונים עבור האלמנטים השונים, כאשר האחד הבולט יותר מהשני משמש עבור האלמנטים שבהם אתה רוצה שהצופה יבחין קודם.
ניתן להשיג אותו דבר עם שני גופים מאותו גופן בגדלים שונים.
בחר את הגופנים המתאימים לעבודה
אנו מבינים שהגופן שלך הוא נכס מותג, אבל זה לא יעזור אם הוא לא תואם לשירות הדוא”ל של הנמען שלך. כדי למנוע הפתעות לא רצויות, השתמש באחד מהגופנים הבאים בטוחים בדוא”ל שבהם כל ספק דוא”ל גדול תומך:
Arial | Verdana | Trebuchet | Georgia | Palatino | Lucida Sans | Times New Roman | Courier New.
ייתכן שגופנים אחרים שבהם אתה משתמש לא נתמכים על ידי פלטפורמות דוא”ל או דפדפנים שונים. במקרה שמשתמש צופה בחתימה שלך בפלטפורמה שאינה מציגה את הגופן שלך, והגופן אינו מותקן במכשיר של המשתמש, הפלטפורמה תחזור אוטומטית לגופן חלופי. לכל ספק דוא”ל יש גופן ברירת מחדל שונה, אבל באופן כללי, עדיף להימנע ממקרה זה על ידי בחירת גופן בטוח לאינטרנט, מלכתחילה.
ודא שהצבעים שלך מדברים על המותג שלך
צבע הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר בעיצוב חתימות דואר אלקטרוני. ניתן להשתמש בו כדי לקבוע את הטון של החתימה שלך ולהפוך אותה למושכת יותר מבחינה ויזואלית. בעת בחירת צבעים עבור החתימה שלך, שקול את פלטת הצבעים של המותג שלך. אם אין לך פלטת צבעים מוגדרת, נסה לבחור צבעים המשקפים את אישיות המותג שלך. לדוגמה, אם המותג שלך ידידותי ונגיש, אולי תרצה להשתמש בצבעים בהירים ועליזים יותר. אם המותג שלך מתוחכם ומקצועי, אולי תרצה להשתמש בצבעים כהים ומאופקים יותר.
בעת בחירת צבעים עבור החתימה שלך, חשוב לקחת בחשבון גם את צבע הטקסט. ודא שהטקסט קריא וקל לקריאה על רקע צבע הרקע. אולי כדאי להתנסות בשילובי צבעים שונים כדי למצוא משהו שנראה חד ומצוחצח.
כאשר יש ספק, פחות הוא בדרך כלל יותר, כשמדובר בעיצוב חתימות אימייל. חתימה פשוטה עם כמה צבעים שנבחרו בקפידה היא בדרך כלל יעילה יותר מחתימה עמוסה עם מספר צבעים ומרקמים.
טיפ:
הימנע מצבעי רקע והדרגות צבע
דבר אחד שיש לציין הוא שפלטפורמות דוא”ל מסוימות אינן תומכות בתמונות רקע, כולל טקסטורות וצבעי מעבר.
כדי לשלוט באופן מלא במראה החתימה שלך, עדיף להימנע ממרכיבי עיצוב ספציפיים אלה (אלא אם כן אתה רוצה להשאיר את גורל העיצוב שלך בידי Outlook).
7. השתמשו בתמונות ובסמלים בצורה הנכונה עם WiseStamp
ברוב המקרים, החלק המרכזי של החתימה במייל שלך יהיה לוגו החברה שלך או תמונה.
שוב, כשאתה מעצב ומציב את הלוגו או התמונות שלך בחתימת הדוא”ל שלך, הדברים העיקריים שיש לקחת בחשבון הם היענות לנייד ותאימות לפלטפורמת הדוא”ל.
אז לפני שנצלול לשאלה מה הכי טוב – לוגו החברה או צילום ראש אישי – בואו נתחיל עם ההמלצות הטכניות שיבטיחו שהתמונה שלכם תיראה יפה בכל מקום שהיא תוצג.
לגבי סוג קבצי התמונה שלך, אין כאן הפתעות.
קבצי PNG או JPEG יעבדו בצורה הטובה ביותר עבור כל לקוח דוא”ל בחוץ.
אתה יכול גם להשתמש בקבצי GIF וזה לא יעשה לך בעיות בפלטפורמות הדוא”ל הגדולות.
נסו להימנע מקבצים גדולים שיכבידו על זמני הטעינה של פלטפורמות האימייל.
אנו ממליצים לדחוס את גודל הקובץ שלך ללא יותר מ-350kb לתמונה.
כפי שהזכרנו קודם לכן, השיקול העיקרי לגבי תאימות לנייד הוא קנה המידה.
הלוגו של החברה שלך עשוי להיראות הכי טוב כשהוא ענק, אבל זכור שתמונות שנשלחות בחתימות דוא”ל בדרך כלל אינן מגיבות בנייד.
במילים פשוטות – גודל התמונה שאתה שולח הוא הגודל שיתקבל.
אם אינך רוצה שתמונת הצילום תתפרס על כל מסך הנמען שלך, אנו ממליצים על רוחב מקסימלי של 200 פיקסלים לכל תמונה.
דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא רזולוציית התמונה.
אנו ממליצים לשמור את התמונות שלך ברזולוציה של 72 dpi כדי לקבל את התאימות האידיאלית.
יחד עם זאת, זכור שבמסכי רשתית ברזולוציה גבוהה התמונה שלך עשויה להיראות מעט מפוקסלת.
כדי לשמור על חדות התמונות שלך בתצוגות ברזולוציה גבוהה, אנו ממליצים תמיד להשתמש בתמונה x2 בגודל גדול כפי שתרצה שהיא תופיע.
הנחיות ללוגו חתימה במייל
לוגו חתימת דוא”ל טוב יהיה מושך חזותית, ניתן לזיהוי בקלות ומזוהה בקשר הדוק עם המותג שלך.
הוא גם צריך להיות עקבי עם הצבעים, הגופנים והתמונות של המותג שלך. יצירת לוגו חתימת דוא”ל טוב דורשת מחשבה ושיקול דעת זהיר.
לאחר שבחרת את העיצוב שלך, הקפד לבצע אופטימיזציה עבור דואר אלקטרוני על ידי שימוש בסוג קובץ התואם לרוב תוכניות הדוא”ל והפיכת גודל הקובץ קטן מספיק כדי להישלח במהירות.
איך מוסיפים לוגו חתימה למייל?
לאחר שיצרת את לוגו חתימת הדוא”ל שלך, תצטרך להוסיף אותו לחתימת הדוא”ל שלך. ניתן לעשות זאת על ידי הדבקת הלוגו בקטע החתימה של תוכנית הדוא”ל שלך או על ידי שימוש בקוד HTML.
אם אתה משתמש ב-HTML, הקפד להשתמש בקוד הנכון כדי שהלוגו שלך יוצג כראוי. בקוד ה-HTML של החתימה שלך, תצטרך להוסיף את קוד המקור של תמונת הלוגו שלך. קוד זה צריך לכלול את כתובת האתר של התמונה, היכן מתארחת התמונה וגודל התמונה.
לאחר שהוספת את תמונת הלוגו שלך לקוד ה-HTML, תצטרך להעלות את הלוגו לשרת. אתה יכול לעשות זאת על ידי יצירת חשבון בחינם באתר אירוח של צד שלישי, או שאתה יכול להעלות אותו לחשבון אירוח האתר שלך.
קובצי GIF ולוגו מונפש
קבצי GIF מונפשים הם דרך טובה להוסיף קצת אישיות לחתימת האימייל שלך ולהפוך אותה לאטרקטיבית יותר.
יחד עם זאת, חשוב לוודא שהאנימציה לא מסיחה מדי את הדעת מהחלקים החיוניים של החתימה שלך ושהכל בחתימה שלך עדיין קריא כשהאנימציה מתנגנת.
כשמדובר בקבצי GIF, מומלץ לבדוק את החתימה שלך על לקוחות דוא”ל שונים כדי לוודא שהיא נראית טוב על כולם.
אז… מה כדאי? לוגו מותג או תמונה אישית?
אם נחזור לסוגיה שהתחלנו עם הבחירה הטובה ביותר עבור חתימת הדוא”ל שלך היא תהיה תלויה בסטטוס שלך – סוכן עצמאי או עובד בארגון, כמו גם בתפקיד שלך בארגון, ובהעדפות העסק או העיצוב שלך. ניתן לעצב בקלות חתימה במייל לארגונים, לכל מחלקה ואיש בארגון ממקום אחד.
לוגו חברה מעוצב היטב בחתימות האימייל שלך יעשה פלאים לזיהוי המותג שלך ויעזור לחזק את הנוכחות של המותג שלך במוחם של הנמענים שלך.
צילום ראש אישי מקצועי וממוסגר היטב תיצור תחושה של היכרות ואמון עם הנמענים שלך ותעזור לך לטפח מערכות יחסים איתם.
שני האלמנטים הגרפיים האלה יכולים לעבוד מצוין עבור חתימת הדוא”ל שלך, אבל שים לב שאם אתה רוצה להשתמש בשניהם בחתימה אחת, הם צריכים להשלים זה את זה מבחינת המראה והצבע ולא סותרים זה את זה.
דוגמא של לוגו מותג לעומת תדמית אישית
באנרים או גלריית תמונות?
שתי אפליקציות שימושיות שיכולות לשפר את המשיכה של חתימת הדוא”ל שלך הן באנרים וגלריית תמונות.
באנרים הם דרך מצוינת לקדם את ההצעות העסקיות הנוכחיות שלך – בין אם זה מכירות לחגים, הנחות, אירועים, קטעי תוכן או כל מה שאתה רוצה לקדם כרגע.
הם בולטים מאוד בכל אימייל שאתה שולח וגם ניתנים להחלפה בקלות כאשר אתה רוצה לקדם משהו חדש.
זכור שהבאנרים שלך לא יכולים להיות רחבים יותר מהחתימה הכוללת שלך – כלומר רוחב מקסימלי של 600 פיקסלים, וזכור גם לא להעמיס על הנמען שלך יותר מבאנר אחד בכל פעם.
גלריית תמונות היא כלי פנטסטי עבור יזמים שרוצים להציג את עבודתם בצורה ויזואלית בתוך חתימות האימייל שלהם.
זה יכול להיות נכון לצלמים, מעצבים, בעלי מסעדות, אמנים וכו’. דבר זה מאפשר לך להציג מספר תמונות אחת ליד השנייה כדי להציג את העסק שלך.
שוב, השתדלו לא להציף את הצופים עם יותר מדי תמונות, וקחו בחשבון גם את ההרמוניה הוויזואלית בין התמונות שאתם מציגים. אל תבחר תמונה שמסיחה את הדעת מדי או שנראית לא מסונכרנת עם התמונות האחרות בגלריה.
דוגמא של באנרים לעומת גלריית תמונות
קוד HTML לעומת גלריית תמונות פשוטה – מה הכי טוב?
למען האמת, מכיוון שכל ספקי הדוא”ל הגדולים מציגים תוכן מובנה ב-HTML, כל חתימות הדוא”ל הן חתימות דוא”ל HTML.
אבל כאשר אנשים מתייחסים לחתימת HTML בניגוד לתמונה פשוטה, הם בדרך כלל מתכוונים לחתימת דוא”ל עשירה הכוללת תמונות בגדלים שונים, אייקונים, GIF ועיצובים ויזואליים מורכבים אחרים.
זוהי אפשרות עדיפה בהרבה עבור כל חתימת דוא”ל שתרצו ליצור, מלבד הבסיסית ביותר.
שים לב שאינך יכול לקודד את חתימת הדוא”ל שלך בעורך Gmail עצמו ב-HTML מכיוון שאין עורך HTML ב-Gmail.
אם אתה רוצה להשתמש בקוד HTML האפשרות הטובה ביותר שלך תהיה לעצב את החתימה שלך בעורך חתימות דוא”ל כמו WiseStamp, ולאחר מכן להעתיק את קטע קוד ה-HTML ולהדביק אותו בהגדרות של Gmail.
רוצים חתימה מעוצבת בקליק אחד לכל עובדי הארגון שלכם?
השאירו פרטים ונציג מכירות יצור עימכם קשר בשעה הקרובה!
8. אלמנטים גרפיים אחרים
ישנן תכונות עיצוב רבות ושונות שתוכלו להוסיף לחתימת המייל שלכם אבל בסופו של דבר, חשוב לזכור שבעולם חתימות המייל: פחות זה בדרך כלל יותר.
העצה העיקרית שלנו תהיה לנסות לשמור על החתימה שלך ברורה ופשוטה ככל האפשר, אך עם זאת, לפעמים קישוטים קטנים ויפים יכולים לעזור רבות בהוספת אופי לחתימת הדוא”ל שלך. בואו נעבור על כמה מהם.
קווים דקורטיביים ומפרידים
אם אתה מרגיש שהחתימה שלך עמוסה מדי במידע ללא מספיק מקום לנשימה, אתה תמיד יכול להוסיף חוצצים בין חלקים שונים כדי לשמור על סדר.
הם יכולים לנוע בין חוצצים גרפיים פשוטים לקווים דקורטיביים מסוגננים. אתה יכול גם לחלק חלקים שונים באותה שורה באמצעות פסים אנכיים, או “צינורות”, שהופכים שורות ארוכות של תוכן לקריאה יותר.
אנימציית סימון מעוצבת
פס קישוט יפה שיכול להוסיף כישרון לחתימה שלך, סימן אנימציה בסגנון שאומר “בברכה” או “בכבוד רב”, היא גם אפשרות טובה לאלמנט גרפי נוסף.
אם כי מוטב שתוודא שזה לא יוריד יותר מדי תשומת לב משאר האלמנטים האחרים בחתימה שלך.
סרטונים
אם סרטונים הם חלק פעיל מהשיווק שלך, הטמעת קישור לסרטון YouTube שלך בחתימת האימייל שלך יכולה להיות רעיון טוב.
זה יכול להיות גם שימושי מאוד עבור צלמי וידאו, אמנים, אומנים, או אפילו מורים ליוגה.
9. ערוצי מדיה חברתית
חתימה למייל היא גם דרך מצוינת להביא יותר תנועה לערוצי המדיה החברתית שלך.
כשאתה בוחר באילו סמלים של מדיה חברתית להשתמש בחתימת הדוא”ל שלך, שקול אילו פלטפורמות רלוונטיות ביותר לעסק שלך.
לדוגמה, אם אתה חברת B2B, אז LinkedIn עשויה להיות פלטפורמה חשובה יותר מטוויטר.
אם אתה נמצא בקו עבודה ויזואלי יותר, כמו צלם או מעצב גרפי, אינסטגרם עשויה להיות בחירה טובה יותר.
בכל מקרה, חשוב לא להעמיס את החתימה שלך עם יותר מדי אייקונים של מדיה חברתית.
בחר רק את הערוצים שבהם אתה משתמש בפועל כדי לתקשר עם הקהל שלך.
ודא שהסמלים גלויים וקל ללחוץ או להקיש עליהם בכל מכשיר.
בנוסף, זכור שעיצוב הסמלים צריך להשתלב עם שאר החתימה שלך ועם המיתוג שלך.
אתה יכול ליצור אייקונים מותאמים אישית משלך או להשתמש בעורך חתימות הדואר האלקטרוני של WiseStamp, המאפשר לך לעצב את אייקוני המדיה החברתית שלך בצורה שתואמת את המותג שלך ואת החתימה שלך.
10. קריאות לפעולה ותוספות אחרות עם WiseStamp
לאחר שתסיים עם המידע החיוני, עכשיו הגיע הזמן לשקול באמת את הפוטנציאל השיווקי החזק שטמון בחתימת הדוא”ל שלך.
כבר דיברנו על באנרים בקטע התמונה למעלה. אבל מלבד באנרים, ישנם אלמנטים נוספים שתוכל להוסיף לחתימה שלך שיכולים לעזור לך להצמיח את העסק שלך.
הוסף קריאה יעילה לפעולה
בין אם אתה רוצה לסגור עוד עסקאות, להזמין יותר פגישות או לקבל יותר הרשמות, אם אתה יזם רוב הסיכויים שאתה צריך כפתור CTA חזק בתוך חתימת הדוא”ל שלך.
לא משנה מה התוצאה הרצויה, יש כמה קווים מנחים החלים על כל כפתור CTA שבו תרצו להשתמש:
- הפוך אותו לברור ותמציתי והשתמש במילים המעוררות השראה לפעולה.
- הנח אותו בצורה בולטת כדי לצייר את עיני הצופה.
- ודא שתוצאת ההקלקה ברורה ב-100% – המשתמשים צריכים לדעת בדיוק למה לצפות כשהם לוחצים על הכפתור.
- ודא שהוא נראה בקלות וניתן ללחיצה במכשירים ניידים.
דוגמא לחתימה עם סיומת של CTA יחד עם GIF
תוספות אחרות לחתימה במייל שלך
ישנן תוספות נהדרות רבות אחרות בהן תוכל להשתמש כדי לשפר עוד יותר את עיצוב חתימת הדוא”ל שלך.
הנה כמה רעיונות שכולם זמינים בעורך חתימות הדואר האלקטרוני של WiseStamp.
יומן מתוזמן מקוון
הקל על הנמענים שלך לקבוע מועד לפגישה איתך או עם הארגון שלך, על ידי שילוב יומן מתוזמן ומתוכנן היטב בתחתית החתימה שלך.
דבר זה יאפשר לקוראים שלך לקבוע פגישה מיד ולהגביר את שיעור ההמרה שלך.
כתב ויתור (דיסקליימר)
דיסקליימר שהוא בגדר חובה עבור אנשים רבים בענפי עסקים שונים, כמו עורכי דין או סוכני ביטוח.
ניתן להשתמש בכל סוגי כתבי הויתור, כדי ליידע את הקוראים שלך שהעסק שלך תואם לתקני התעשייה שלך או כדי להבטיח לקורא שתוכן האימייל אינו מחייב.
הקפד לא להפוך את כתב הוויתור ארוך מדי כדי שלא ידרוש גלילה מטה על ידי הצופה.
כותרת תחתונה ירוקה
עודדו את הקוראים שלכם לחסוך בנייר ולהימנע מהדפסת הודעות האימייל שלכם עם שורת טקסט מעוצבת היטב.
דרך קצרה ומתוקה להעביר את המסר הנכון.
רוצים חתימה מעוצבת בקליק אחד לכל אנשי הארגון שלכם?
השאירו פרטים ונציג מכירות יצור עימכם קשר בשעה הקרובה!
כלים למסחר – במה אתה צריך להשתמש כדי לעצב את החתימה שלך?
ישנם כלים רבים ושונים שבהם אתה יכול להשתמש כדי לעצב חתימה במייל.
אם אתה מעצב מקצועי, זה עשוי להיות מפתה להשתמש בכלי עיצוב כמו פוטושופ, אילוסטרייטור או המתחרים שלהם לתפקיד.
במקרה כזה, אתה יכול לעצב את החתימה שלך ואז לייבא את קוד ה-HTML לפלטפורמת הדוא”ל שלך כפי שדיברנו קודם לכן.
עם זאת, אנו ממליצים להשתמש במחולל חתימות אימייל ייעודי פשוט וישיר כמו WiseStamp, אשר גם יספק לך את כל אפשרויות העיצוב הבטוחות בדוא”ל הדרושות לך, ויהפוך את האינטגרציה עם פלטפורמת הדוא”ל שלך למהירה וקלה הרבה יותר.